Για να ζήσετε και να πεθάνετε με αυτούς Επικεφαλής γενιάς Διαφημίσεις Facebook τους αριθμούς με αποτελεσματικό τρόπο απαιτείται η κατάλληλη ενδυνάμωση και η δυνατότητα να το κάνετε και από την επιχειρηματική πλευρά. 3) Μέσος Πελάτης LTV Η κατανόηση του μέσου όρου LTV πελατών (Αξία διάρκειας ζωής) εκτός από τη βοήθεια του Ποσοστό κλεισίματος για την ενημέρωση ορισμένων από τους αναλυτικούς KPI σας. Να τι εννοώ — ας πούμε ότι είστε μια εταιρεία που λειτουργεί βάσει ενός μοντέλου συνδρομής. Επιπλέον, μόλις εγγραφεί κάποιος μαζί σας, τα δεδομένα δείχνουν ότι παραμένει πελάτης που πληρώνει για 3 χρόνια.
Επιπλέον, εργάζεστε σε ένα μοντέλο
μηνιαίας πληρωμής (που συνήθως αναφέρεται ως MRR ή Μηνιαία Επαναλαμβανόμενα Έσοδα) ύψους 100 $ ανά μήνα. Τα εύκολα μαθηματικά μας δείχνουν ότι 36 x 100 $ = 3600 $, επομένως μπορείτε να υποθέσετε ότι κατά μέσο όρο, ένας κλειστός πελάτης αξίζει περίπου 3.600 $ κατά τη διάρκεια της ζωής του.
Εάν ένας κλειστός πελάτης αξίζει
περίπου 3600 $ στη διάρκεια ζωής του και το ποσοστό κλεισίματος για την επιχείρησή σας είναι 50%, μπορείτε να επιστρέψετε στον κερδοφόρο Επίσημος κατάλογος επιπέδου C αριθμό CPL που πρέπει να πετύχετε και να βελτιστοποιήσετε στις καμπάνιες σας. Γνωρίζον. Dας πόσο συχνά κλείνει ένας δυνητικός πελάτης, βοηθάει κατά την επιστροφή στο σωστό συνολικό όγκο. Ακόμη περαιτέρω, γνωρίζοντας πόσο αξίζει ένας δυνητικός πελάτης, σας βοηθά να κατανοήσετε πό. Dσα πρέπει να πληρώσετε για καθέναν από αυτούς τους δυνητικούς πελάτες για να κερδίσετε χρ. Dήματα από αυτούς.
Αναδίπλωση
Και οι τρεις αυτές πτυχές είναι ζωτικής અછતની વિચારસરણી σημασίας για μια ε. Dπιτυχημένη εκστρατεία δημιουργίας δυνητικών πελατών. Είτε είστε ιδιοκτήτης azb directory επιχείρησης είτε έμ. Dπορος, είναι σημαντικό να δίνετε προσοχή σε καθένα από αυτά και να ενσωματώνετε τα ευρήμ. Dατα στις καμπάνιες σας.
Η γνώση αυτών των παραγόντων,
η βελτιστοποίησή τους και η ικανότητα συνεχούς προσαρμογής με βάση τα δεδομέ. Dνα σε πραγματικό χρόνο που βλέπετε στο CRM σας, είναι αυτά που διαχωρίζουν μια εξαιρετικά επιτ. Dυχημένη καμπάνια από μια μετρίως επιτυχημένη καμπάνια.
Στοχεύστε στο πρώτο και όχι στο δεύτερο.υνητικός πελάτης, βοηθάει κατά την επιστ. Dροφή στο σωστό συνολικό όγκο. Ακόμη περαιτέρω, γνωρίζοντας πόσο αξίζει ένας δυρος, είναι σημα. Dντικό να δίνετε προσοχή σε καθένα από αυτά και να ενσωματώνετε τα ευρήματανητ.